Monday, December 15, 2008

Huda, SK3.. 30 Jun & 1 Julai 07

"Haloo, Assalamualaikum, Kak kay kat mana dah ni..?? Sempat ke balik Lipis?" Huda talipon..
Mmg kak kay tahu Huda betul2 risau hari tu "30.Jun 2007" sbb Huda akad nikah lepas Isyak kat Sg Kerpan 3, makanya kak kay masih di Butterworth jam dah kul 12.00 t'hari.

Alhamdulillah... kul 6.30 ptg kak kay dah sampai kat umah Huda.. Tengok Huda punya senyuman amat melegakan hati kak kay. Sib baik mood Huda ok.. he..he..he..

Huda ni antara client yang paling sporting dan bersedia mendengar pandangan dan pendapat kak kay. Hasilnya kak kay suka tengok gambar2 Huda sehingga ke hari ni..

Untuk solekan hubungi
K. Kay 012 951 4334





1 comment:

Zenni said...

Ini adalah contoh terbaik sentuhan yang ade 'Magic'..saye suke hasilnye..kala saye pngantin tu, mmg saye sgt3 pueh ati..bayo berape pun takde hal..