Monday, December 22, 2008

fariha & Izam 25 & 26 Okt 2008

sian Fariha... letih amat gayanye, tengoh make up leh tertido. Mmg pn fariha letih sgt masa ni. mana tak, org dah biasa melayan pelanggan kat cafe, sampai hari besar pun dia kalut melayan dan buat keja, tapi bila bergambar, senyumannya tatap meletop..

Gambar oleh Ah Soon dari BMC Photo Studio 019 988 0498
Ah soon ni ok gak, baik. Bila mintak tlg ok je... senyum je..

Hp no k.kay 012 951 4334
'CANTIK ITU BESERTA KEMAHUAN'












6 comments:

Anonymous said...

Saye suke tgk makeup kak kay, nampak simple tp chantek & menyerlah..mende2 mcm ni mmg perlu ade seni dlm diri jurusolek tu..beto dok..? just my stupid opinion..

Zenni said...

kalau xde seni,camane nak 'lukis' muke org ye dok huhu..

mcyg71 said...

tu ler kan zaini..pe-pe yg kita wat kena hati2 kn...hehe..bln 1 ni nk pi kursus ngan marina 'nyah'...dia ni trun makeup 3000k pn org sgup bayo....kaye..kaye..zaini..bila lar leh up rega nii!!!....

Zenni said...

Boleh sebenonye tp sume2 kene sepakat..kalau sorang naik rege, sume2 kene naik..baru la boleh pegi.kala kita sesorang je yang naik..masalah tu..

Buat mase skrg ni kita memantapkan skil dulu..baru la kite blh demand lps ni hehe..

Akak dh lame, so blh la nak naik rege slow2..mcm saye ni budok baru belajo,gambo pun tak cantik lg,byk lagi yang kene belajo..tak blh demand2 sgt..nanti org tak nak saya jd photog dieorg pulok hehe..

mcyg71 said...

yer ler bukan duk kolumpo yek..semalm akak gi midvalley renew member mac pro...alahai barang naik wooo..3 brg ..3 latut oO..

Zenni said...

betul la itu..sume2 barang naik oo.. manyak susah la sikalang.. patut rege service kite pun naik kan? mana ade mende murah skrg ni..